|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
julle.p ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 298 |
![]() |
For pokker... Dumme mig... Tak!
Jeg prøver at lege videre med tags - det virker stadig ikke med dobbelt cd :-S |
|
Mvh. Alex
|
|
![]() |
|
julle.p ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 298 |
![]() |
Jeg vil meget gerne hører fra folk som kan vise et album med 2 eller flere cd'er som et album. Til orientering ser det sådan ud når det virker: Redigeret af julle.p - 18-Oktober-2009 kl. 18:09 |
|
Mvh. Alex
|
|
![]() |
|
finnbrodersen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 152 |
![]() |
Om det er med én kunster eller Various Artists er et fedt det vises rigtigt på både web-interface i SqueezeCenter eller SBC
Check også
og
Redigeret af finnbrodersen - 18-Oktober-2009 kl. 19:19 |
|
![]() |
|
![]() |
Okay. Men gruppére du så albums med flere kunstere? Lidt svært at forklare, men det er instillingen her jeg snakker om: http://i162.photobucket.com/albums/t244/the_julle/Gruppr.jpg Hvis jeg vælger instillingen "Gruppér kompilationsalbum" virker det nemlig, men det er så fordi alle kunstnere nu opfattes som en kunstner "Diverse kunstnere". Dvs. når man sortere efter kunstnere komme alle disse kunstnere ikke med. I stedet kommer der én kunstner der hedder "Diverse kunstnere" og dette ønsker jeg ikke... |
|
Mvh. Alex
|
|
![]() |
|
finnbrodersen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 152 |
![]() |
jeg anvender den anden indstilling
jeg "tror" ikke den indstilling har noget med Album visning at gøre, kun hvormange kunstnere der skal med i "Browse Artists" listen
|
|
![]() |
|
![]() |
Lige for at være helt sikker. Hvad er "den anden instilling"? :o)
Jeg har rodet rundt i de to links der, men synes ikke de skriver noget om hvad man gør hvis der er flere kunstnere? |
|
Mvh. Alex
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har fundet et topic som beskriver mit problem: http://forums.slimdevices.com/showthread.php?t=49406&hig hlight=multidisc Løsningen er: After adding the tag COMPILATION=1 to all albums it now works again (This wasn't needed in 7.0) Som der også står i første post: compilations are detected by the scanner. Dette er også tilfældet her... Så det er da et forsøg værd. Nogen der ved hvordan jeg retter denne tag i mp3tag-programmet? Synes ikke jeg kan finde den? |
|
Mvh. Alex
|
|
![]() |
|
![]() |
BINGO!
Løsningen er at ligge alle numre i samme mappe. Dvs. en mappastruktur som denne: Artist -> Album --> Cd 1 --> Cd 2 vil ikke virke hvis albummet er med flere kunstnere.... (Det VIL virke hvis albummet er med samme kunstner) Der i mod vil dette virke: Artist -> Album Personligt synes jeg, at det er irriterende, da jeg stadig gerne vil beholde min mappestruktur. Jeg håber derfor stadig at andre har en anden løsning... Redigeret af julle.p - 18-Oktober-2009 kl. 20:20 |
|
Mvh. Alex
|
|
![]() |
|
![]() |
ALLE mine multi album ligger i forskellige mapper, så jeg tror ikke
det har meget med visningen at gøre.
typisk
\artist\album (CD 1)\1-track
\artist\album (CD 1)\2-track
\artist\album (CD 1)\3-track
...
\artist\album (CD 2)\1-track
\artist\album (CD 2)\2-track
\artist\album (CD 2)\3-track
etc.
Jeg har aldrig oprettet en speciel mappe struktur for at få den presentation af mine album's, som jeg ønsker. Jeg mener kun det
er et spørgsmål om tagning, som på ingen måde skal undervurderes rent tidsmæssigt. Redigeret af finnbrodersen - 18-Oktober-2009 kl. 22:33 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |