Jeg har købt en LED skærm, som fra dag 1 har gjort således, købt hos Komplett.dk, skrev dette til dem.
"Når jeg har eks. et farvebillede på skrivebordet, står den og blinker over hele skærmen med små hvide prikker.
Jeg har fundet ud af at den gør det ved højeste opløsning 1920x1080 og ved 1680x1050 kommer der aflange streger hen over skærmen mod højre når der er åbnet vinduer, eks kontrolpanelet.
Disse ting forsvinder igen når opløsningen kommer ned på 1600x900 stregerne kommer igen ved 1440x900 og 1360x1024 og forsvinder igen ved 1360x768 bliver helt tosset med stregerne ved 1280x1024 og 1280x960 og 1280x800 er væk igen ved 1280x768 og 1280x720 og 1152x864 og 1152x648 og 1024x768 og 800x600
Jeg har en bordlampe ved pcen, når jeg tænder og slukker den går skærmen kort i sort, jeg har haft en Samsung skærm før, der var der ikke dette problem."
Jeg fik den besked, at jeg kunne sende den tilbage, men hvis den ikke var defekt skulle jeg selv stå for forsendelsen.
Jeg havde sat strømstyring til, min pc og skærmen går i dvale, da den går ud af dvalen, ved at jeg skal bruge den, ser jeg at disse fejl er væk, jeg finder så ud af at (har 2 Samsung HD) den ene uden styresystemet, ser ud til at forsage denne fejl, er ikke sikker, fejlene forsvinder når systemet har været i dvale 1 gang.
Kontaktede Komplett.dk og fortale dem om tingene, og sagde jeg var usikker på om skærmen reelt havde en fejl, så vi blev enig om at jeg beholdt skærmen, den havde vist ingen fejl, for han havde hørt om at Samsungs HD kunne gå ind og forstyrrer.
Så det første jeg skal gøre er, at lade pcen gå i dvale, for derefter at køre den op igen
![Ouch Ouch](smileys/smiley18.gif)
Sindsygt træls.
Men hvad gør jeg, det kan jo være hvad som helst der udløser fejlene i pcen, behøves ikke at være Hardisken, hvis jeg sender den tilbage og de siger der ingen fejl er skal jeg betale for det, men på den anden side, jeg kan ved et køb af en skærm jo ikke vide om der er problemer med ens komponenter man i forvejen har i sin pc.
Jeg syntes det er en uheldig situation som forbruger at stå i.
![Confused Confused](smileys/smiley5.gif)