|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
HQgeN ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 357 |
![]() Sendt: 03-November-2009 kl. 16:33 |
|
Hey Drenge og evt. piger!
Nu har jeg været ude og investerer i et LG 50PS8000, og jeg tænker at købe en forsikring til at dække det, hvis der skulle ske uheld. Jeg har kigget på www.EDBforsikring.dk, som har nogle særdeles fede ting inkl. i deres forsikring, bl.a. hændelige uheld og tab. Er der nogle der har erfaringer med dem, eller er der nogle der har forslag til en alternativ forsikring? :) |
||
![]() |
||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6282 |
![]() |
|
Hej , jeg har tegnet en elektronik forsikring i mit eget selskab , Tryg , og det koster 499kr om året , og så er der en selvrisiko på 1000kr mener jeg det er. Og den dækker også hændelige uheld , som at spilde kaffen ned i den bærbare PC....siger de....Så prøv evt dit eget forsikringsselskab... MVH |
||
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
||
![]() |
||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
|
Man skal være opmærksom på at der kan være afskrivninger på, selvrisiko og undtagelser som ikke er i de All Risk forsikringer man køber direkte til produktet,men priisen er som nævnt også anderledes ...
|
||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
||
![]() |
||
Ashanti ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 358 |
![]() |
|
Hej. Min Fejl- og Uheldsforsikringen forsikring dækker stort set det samme som de dyre som forretningerne prøver at narre folk til at købe. Og husk på at det er kun det produkt du tegner forsikring på der er forsikret!!!
Jeg har godt nok 500,- i selvrisiko og det koster 538,- om året for alt inventar.
Eksempler på uheld:
Eksempler på funktionsfejl:
Der ingen nedskrivning af produktet. Det vil blive repareret eller udskiftet til en tilsvarende produkt hvis reperation ikke er mulig. Man kan også vælge at få pengene udbetalt hvis man ikke ønsker at få den skiftet. Redigeret af Ashanti - 07-November-2009 kl. 19:31 |
||
Samsung UE55D8005
Onkyo TX-NR636 Mirage OS³-FS Front LR Mirage OS³-CC Center Mirage OS³-Sats Surrounds Mirage MM-8 subwoofer HUMAX YSR-4000 Nvidia Shield |
||
![]() |
||
Fnulder ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-September-2008 Status: Offline Point: 503 |
![]() |
|
Narre folk at købe? Nu har jeg selv købt sådan forsikring på min macbook, og hvis jeg kom til at spilde en cola i den, så er jeg da ret glad for jeg har tegnet sådan forsikring. Ja, den koster da, men det er til gengæld også den eneste gang jeg skal betale for den, og jeg har ikke andet i huset som jeg vil forsikre, så derfor vil din løsning være hul i hovedet. Nu ved jeg ikke om din forsikring også siger hvor man skal få sine ting repareret? Om den også dækker levering af TVet hvis man har et 50" skrummel der skal afsted? Om den dækker hvis skader sker udenfor hjemmet? Det er trods alt nemmere man ved at butikken hvor man købte det klare det hele gratis for en. |
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
Og jo, der er nedskrivning efter 4 år (5 hvis det er Tjenestemændenes). Det står ikke i deres "brochure", men derimod i deres forsikringsbetingelser.
Hvis ovenstående ikke er Tryg´s, så kan det være det kan være anderledes. Men det er sådan betingelserne er for Tryg/Tjenestemændene.
|
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
Det er vist fordi du ikke selv er klar over hvad du har af apparater, eller så er det forsikringesbetingelserne du ikke er bekendt med.
En Fejl - Uheldsforsikring dækker alle dine elektriske apparater i dit hjem. F.eks dit komfur/køleskab/fryser. Hvis du heller ikke har det, så giver jeg mig ![]() |
||
![]() |
||
Fnulder ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-September-2008 Status: Offline Point: 503 |
![]() |
|
Nu bor jeg på kollegie, så hvis mit komfur eller køleskab går i stykker, så er det ikke mit problem
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Okay, jeg giver mig
![]() |
||
![]() |
||
Rambo_qdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-November-2009 Status: Offline Point: 113 |
![]() |
|
Det er dog de færreste alm forsikringsselskaber der dækker pixelfejl mm, så når det angår tv var det det jeg var gået efter, Havde f.eks tegnet en ala den de har hos cinemagic til 999 for 4 år.
Se ellers lige deres "latterlige tilbud" på en demomodel af PS8000 med pixelfejl mm, man sparer hele 800 kr, ca. Håber da ikke der er nogen der hopper på den.
![]() |
||
![]() |
||
Rambo_qdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-November-2009 Status: Offline Point: 113 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
|
Folk er jo dumme hvis de hopper på at købet sådan et defekt tv til den pris endda MED skønhedsfejl.... Kan ikke tro nogen er SÅ imbecile!
Redigeret af Strange - 18-Februar-2010 kl. 13:34 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |