|
Indstilling af LG 55EC930V |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
emaguina ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-April-2006 Status: Offline Point: 76 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Kan du se på kassen hvor og hvornår dit er produceret??? Mit skulle vist være nogle der lige er kommet hovedlageret i Hifiklubben. Evt. kunne vi udveksle indstillinger senere.
|
||
![]() |
||
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
|
Jeg har også brugt Flatpanels indstillinger til begge mine tv med stor fornøjelse. Man kan jo altid justere ud fra dem til sine egne præferencer, men de er som regel et langt bedre udgangspunkt end standard indstillingerne. Da jeg fik ISF kalibreret mit tv - der var forbavsende mange indstillinger der stod ganske fint og de overordnet blev ikke ændret, så stor ros til flatpanels for det. |
||
![]() |
||
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1129 |
|
Jeg har tidligere prøvet flatpanels indstill. på et Samsung E eller F8005 og den syntes jeg heller ikke så god ud... så da jeg prøvede igen, og igen ikke brød mig om resultatet, prøvede jeg en anden og fandt det bedre.
Jeg ved at andre folk i branchen (ja, ISF godkendte..) også er uenige med flatpanels. Så jeg siger bare.. prøv evt.en anden. |
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7124 |
|
Fordi du ikke bryder dig om resultatet kan indstillingerne jo være ganske korrekte.
Første gang jeg så et tv Otto havde kalibreret syntes jeg også det så noget tamt ud. Men jeg viste jo heller ikke hvordan et korrekt billede skulle se ud |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|
Nu er der jo bestemt visse folk i branchen, som bestemt vil gøre alt for, at lige DE er de bedste
![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1129 |
|
Resultatet var lige præcis at der var for meget kontrast og lys i billedet. Jeg ved skam godt hvordan et kalibreret billede ser ud. Kender godt Otto og flere i hans kreds af fagfolk. Har også brugt DVE skiven mange.. Kalibreringen fandt jeg hos et Tysk Hifi magasin. Men altså, gør hvad i lyster. |
||
![]() |
||
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
|
Hvad med App'en "THX Tune-up" ?
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |