|
Philips tv rod i digitale kanaler. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jcl06 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Februar-2015 Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Februar-2015 kl. 14:19 |
Hejsa
Jeg har et philips tv med dvb-c tuner. Jeg får mit tv signal fra yousee fælles antenne. Når jeg på mit tv søger efter kanaler og vælger yousee får jeg ca. 24 analoge kanaler op. Tager jeg derimod og søger under det der hedder "Andet" tager kanal søgningen 4 gange så lang tid, til gengæld finder tv'et 800 kanaler, hvoraf jeg kun kan se en brøkdel. Problemet er så at de kanaler jeg faktisk KAN se ligger hulter til bulter blandt alle de andre kanaler. Er der en smart måde at få tv'et til selv at sortere kanalerne? Eller er der kun den lange vej og så gå igang selv? Mvh. Jens
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Når der læses kanaler ind, så ligger de som udbyderen har valgt de skal ligge, det skulle du kunne se på deres numre. Vil du som andre have dem i en bestemt rækkefølge, så skal du sortere dem i ønsket orden, eller ligge dem i en favorit liste. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Desværre er der ingen nem vej med Philips TV, så der ligger er par timers arbejde forude. På dette punkt er de nyere årgange væsentlig ringere end de ældre. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |