|
TV ophæng |
Besvar |
Forfatter | |
andejanus
Ny bruger Oprettet: 27-Juli-2015 Sted: odense Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-Juli-2015 kl. 09:37 |
Hej alle
Jeg står og skal købe nyt tv, hvilket nok bliver i størrelsen 50-55 tommer :) Fjernsynet skal hænge på væggen i stuen da jeg synes det vil give det bedste view. Jeg mangler dog lidt viden omkring vægophæng, men jeg har kigget på dette fra bilka da jeg synes prisen var fornuftig. Er der nogen af jer der har erfaringer med dette vægophæng eller andre ligende? jeg har ikke noget imod at betale mere hvis kvaliteten følger med. Det skulle nødig være sådan at fjernsynes faldt ned :P Så vil jeg hellere give lidt ekstra for ophænget :) På forhånd tak for hjælpen
|
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg bruger sådan en her til vores TV i soveværelset:
https://www.av-cables.dk/vaegbeslag-32-42/ultra-slim-vaegbeslag-til-32-55-2.html Det virker fint, men ud over velcro'en, så er der ikke noget der forhindrer at man skubber TV'et op af grebet på vægbeslaget. Så man skal nok ikke støde for meget ind i det (det er ikke et problem for os). Vær dog obs på, at beslaget hos os er brugt til 40" model. Du skal måske op i størrelse for at få det til at passe på en 50". Redigeret af Torben Rasmussen - 27-Juli-2015 kl. 09:53 |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1026 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det her kan sagtens bære et 65" LED-TV - og er desuden 350 kr. billigere.
Jeg bruger selv brugt et lignende til en 50" plasmaskærm (ca. 30 kg). Det har hængt urokkeligt i fire-fem år nu. En endnu billigere mulighed, som jeg dog ikke selv har erfaringer med. Men det får din skærm noget tættere til væggen. Det afgørende er under alle omstændigheder, at du bruger de rette plugs i væggen, det skal skrues op på. |
|
Treated
Guld medlem Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
Funktioner
Tak(0)
|
http://www.harald-nyborg.dk/p9219/vaegbeslag-led-01x-13-70
Kan jeg godt tilslutte mig, har 3 stk af dem herhjemme, fantastik let at sætte op :)
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |