|
Denver DMB-106HD |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | |
griffel
Bruger Oprettet: 02-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
Sendt: 24-September-2010 kl. 08:30 |
Ja det siger jo det hele.....
|
|
Hilsen Jakob :-)
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Sendt: 24-September-2010 kl. 17:21 |
LCN betyder Logical channel number. Så ligger eksempelvis DR1 altid på kanal 1 o.s.v.
Tror kun det bruges på kabel tv i DK.
Jeg slår det fra fordi jeg godt vil sortere mine kanaler selv.
|
|
Frank Rasmussen
Ny bruger Oprettet: 05-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
Sendt: 24-September-2010 kl. 20:05 |
Mysterium opklaret: Antennekablet var gået fra oppe ved fordeleren på loftet... egentlig godt klaret, at der kunne taget DR HD, DR K, DR Update, Ramasjang, Folketinget i god kvalitet på 7-8 meter antennekabel |
|
gm
Junior bruger Oprettet: 08-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 37 |
Sendt: 28-September-2010 kl. 13:17 |
Via direkte kontakt til Morten Pannen har jeg fået tilsendt Upgrade til PVR 2.0. Jeg skrev, at jeg ikke kunne slå stand-by-funktionen fra og derfor ikke kunne programmere optagelse et stykke frem i tiden. Derudover har jeg undret mig over, at det var nødvendigt med en ini-fil ved siden af pvr-filen.
Upgrade-filen ser ud til at være beregnet til DMB-105HD (ses af vejledningen til, hvordan den installeres), men nu har jeg brugt den til DMB-106HD og checker den. Gerd |
|
Frank Rasmussen
Sendt: 28-September-2010 kl. 22:55 |
Hvis der skal være en officiel opgradering til 106HD, så vil den vel stå på
http://www.denver-electronics.com/pages/webside2.asp?articleGuid=69122&menuGuid=5386&subMenuguid=7194 på samme måde, som opgraderingerne for 105HD står på http://www.denver-electronics.com/pages/webside2.asp?articleGuid=57269&menuGuid=5386&subMenuguid=7194 Redigeret af Frank Rasmussen - 28-September-2010 kl. 22:56 |
|
gm
Junior bruger Oprettet: 08-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 37 |
Sendt: 29-September-2010 kl. 11:30 |
Kan opdateringen blive mere officiel, når jeg nu har fået den tilsendt direkte af Pannen?
Og så kan jeg jo fortælle, at de første forsøg efter opdatering viser, at det fungerer. Timeren overruler stand-by-funktionen. Så PVR version 2.0 virker ikke kun på 105HD, men også på 106HD.
Gerd
|
|
Frank Rasmussen
Sendt: 29-September-2010 kl. 20:37 |
Som jeg skrev, hvis det står på 106HD's hjemmeside, så er det officielt for mig. Med mindre at du omtaler dig selv i tredje person, så bliver det ikke 'officielt', fordi du får tilsendt noget af Pannen. |
|
fromse
Ny bruger Oprettet: 07-November-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1 |
Sendt: 09-November-2010 kl. 10:21 |
Hej Forum,
jeg nu haft denne DVB-t modtager i ca 1 uge. PVR delen fungerer fint, men modtager delen er mildest talt ustabil. Jeg har tidligere haft en SagemITD84 HD modtagerbox, som jeg når har tilsluttet igen, se hvorfor nedenfor. Tidligere havde jeg en Strong modtager men denne kunne alene modtage Mpeg 2, så derfor blev den udskiftet med Sagem. Strong modtageren var meget stabil og ingen udfald. Jeg har noteret følgende på Sagem ITD84HD Signalstyrke 75 % konstant. Kvalitet 98 % konstant Ingen udfald overhovedet. Sammenlignes med DMB-106 HD Signalstyrke svinger mellem 64 og 96 %! Kvalitet ca. 60-65 % Selv i stille og klart vejr er der rigtigt mange udfald! Antennen er den samme, og der er ikke ændret på noget, jeg forstår ikke hvordan der kan være så stor forskel. Er der andre som oplever samme ringe kvalitet og hvad har i gjort? Jeg har opdateret med den seneste firmware fra november, det har ikke hjulpet. Jeg ser frem til at høre fra Denver og jer brugere. Mvh. Jesper |
|
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |