recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Findes det ikke mere?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFindes det ikke mere?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Tarzan Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Oktober-2004
Status: Offline
Point: 310
Direkte link til dette indlæg Emne: Findes det ikke mere?
    Sendt: 04-Oktober-2010 kl. 16:12
Hej.
Dengang det digitale sendenet startede med mpeg2 købte jeg en Maximum modtager med en aktiv antenne. Denne antenne fik strøm fra Maximum'en gennem antennekablet. jeg har ikke dette sæt mere.

Nu leder jeg så efter en digitalmodtager til mpeg2/mpeg4, og det kan jo sagtens findes. Men findes der ikke mere aktive antenner der IKKE kræver en løs strømforsyning? 
Nogen der kan anbefale et godt "soveværelsessæt" bestående af digital-modtager (må gerne kunne optage via USB, men er ikke et krav), samt en aktiv antenne som forsynes med strøm gennem digitalmodtageren?
Jeg har spurgt i Computercity, men de havde aldrig hørt om, at det kunne lade sig gøre!?!?! Dead 

Redigeret af Tarzan - 04-Oktober-2010 kl. 16:13
Venlig hilsen

Sven

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2010 kl. 16:37
Triax T-HD 409 VA har mulighed for at sende 5 v til antenne. Og Strong antenne SRT ANT 10 kan modtage strøm fra DVB-T boxen.

Jeg har Strong antennen liggende og bruger den ikke, så du kan få den for 300 kr + porto Smile
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu