|
Advarsel: Fejl i Samsung firmware |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Januar-2015 kl. 12:21 |
Efter at jeg har opdateret mit TV med nyeste firmware, mister det efter få sekunder forbindelsen til den tilkoblede USB harddisk. Det betyder, at jeg ikke kan optage og heller ikke se mine tidligere optagelser.
Er det muligt at gå tilbage til den tidligere firmware, og i så fald, hvor kan jeg downloade den? Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mig bekendt, så kan du ikke lægge en gl. firmware på, har du prøvet at reset'e tv'et? Ellers, så du kommer nok til, at skulle kontakte Samsung support i morgen.
Redigeret af kskruger - 01-Januar-2015 kl. 22:36 |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
Jeg har ikke for gode erfaringer med Samsungs support. Jeg ved åbenbart mere om deres TV end de studerende de har siddende i supportafdelingen, så jeg kommer nok til at vente på en ny firmware release hvis ikke det er muligt at downloade den forrige version.
Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
Prøv evt. at søge på de udenlandske forums, hvis det er en kendt fejl, så vi du finde andre der også har problemet. Ellers så prøv med en anden harddisk.
|
|
![]() |
|
Problemet er delvist løst: Jeg fjernede de øvrige usb enheder fra de andre porte, og nu kan jeg se mine tidligere optagelser. Med den tidligere firmware var der ingen problemer i at have enheder tilsluttet alle tre usb porte samtidig.
Flemming |
|
Samsung UE55F7005
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |