|
Mere liv i en ThinkPad T400? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Jan
Tak. Men kan godt læse, at der findes to vers. af T430. Jeg har fundet en med lys, så det er nice
![]() |
|
|
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Online Point: 1232 |
Hvid du kigger til omkring 2K, så tag X1 med i dine overvejelser også. Dem har jeg brugt de sidste par år på arbejdet og de fungerer rigtigt godt. Har lige fundet en af de tidligere generationer til min datte for 2K på fjæsen.
|
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Hej Jacob Ask
Det lyder spændende. Hvilken X1 er det man skal gå efter til 2K-ish? Nogle modeller der er bedre end andre? Går ud fra de stadig kører godt, som ThinkPad jo generelt bare gør.
|
|
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
du kan kun få en 1.gen X1 til den pris. - men det er såmænd også ganske fint nok. Eneste problem er at dockingmulighederne i de gamle X1'ere er noget lort, men til privat brug kan det jo også være pænt ligegyldigt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |