|
Fælleskøb af Marantz surround receivere |
Besvar ![]() |
Side 123 6> |
Forfatter | ||
fhansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1349 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Marts-2012 kl. 22:44 |
|
Hæ hæ, kunne ikke lade være ![]() |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
fhansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1349 |
|
Det var skam så lidt Recordere
![]() |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Det må være en forglemmelse..
|
||
![]() |
||
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2364 |
|
Ja, men der er først blevet skrevet lukket, efter fhansen lavede sit indlæg. Jeg var selv inde og kigge under fælleskøb, da jeg undrede mig over en halvgammel tråd blev hevet frem, og der var fælleskøbet ikke lukket.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Jo, her er opdateringen
|
||
![]() |
||
|
Mon ikke det er på tide at opdatere siden? 6005 kan fåes Kr. 1000,- billigere idag.Og 5005 kan ikke fåes længere.
Redigeret af fhansen - 03-Marts-2012 kl. 14:55 |
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
|
Ja, de sorte er væk...
/Lars
|
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
.FTH' ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2009 Sted: København Status: Offline Point: 819 |
|
De er desværre kun i sølv... :(
|
||
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
|
||
![]() |
||
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2364 |
|
Det er ikke helt korrekt. Jeg betalte 4495 kr. for en 5005, og det er det den er til salg for nu. |
||
![]() |
||
Mr. Duck ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2011 Status: Offline Point: 208 |
|
Priser hos forhandleren er nu lavere end ved køb via dette fælleskøb (blot kontrol af 5005 og 6005)!
|
||
![]() |
||
phillipo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
|
Jeg har lige købt en Marentz NR-1501 i stedet for min defekte onkyo 606.
Når jeg tilslutter min yousee boks (SMT-H3126), kommer der intet billede på min PX-80, men når jeg tilslutter boksen direkte til tv'et virker den, så boksen fejler intet. Er der nogen der ved, hvad jeg gør forkert og har en løsning eller en idé jeg kan afprøve. Det hele er tilsluttet med HDMI kabel og har prøvet at skifte kabler og indgange, alle med samme resultat ![]() Endnu mere mærkeligt er, at når jeg sætter TV på HDMI 2 og 3 kommer der lyd fra recieveren, men stadig intet billede. Det hele er forbundet med HDMI kabler --> TV --> Receiver --> og Yousee boks --> Receiver
Har tjekket nettet og manualen uden held ![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |