|
Da xbox360 døde = midstet saves eller? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kbaggen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-December-2006 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 328 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Januar-2013 kl. 16:02 |
Hej,
hvordan får man lige de gamle save games ud af en fat Xbox360 (20GB) og over på xbox slim (250 gb)? Altså, kan jeg tage HD med til en vens xbox360 fatty og isætte og så smide save games på usb-stick? Andre idéer?
|
|
![]() |
|
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1054 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du ikke gemt dem via dit gamertag?
|
|
![]() |
|
Lars_M ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2011 Sted: København, DK Status: Offline Point: 177 |
Tror sagtens du kan sætte din hd i din vens xbox. Vær opmærksom på at flytning via usb ikke altid fungerer. Min usb var ikke læsbar da jeg skulle have mine saves flyttet til den nye box.
|
|
![]() |
|
khougaard ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2008 Status: Offline Point: 45 |
Med USB skal den være kompatibel og formateres på xboxen, så sku det virke, jeg har gjort det og fungere rigtig nemt.
Synes det er godt at have savede games som backup, ellers skal jeg jo hjælpe knægten igennem begge skylanders spil igen :-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |