|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tdj89 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Marts-2009 Status: Offline Point: 67 |
![]() Sendt: 25-December-2009 kl. 19:46 |
Købte sådan en til mig selv i julegave
![]() Efter lidt blod sved og tårer, fik jeg den til at virke og afspille mine video klip osv på mine computere rundt omkring i hjemmet.
Har dog et par ting jeg stadig gerne vil have den til.
Jeg har installeret programmet Tvixnetshare som følger med. Og den mappe som den laver, kan jeg ligge ting ind i, som den efterfølgene kan afspille.
Nu vil jeg bare gerne lave en mappe på min externe harddisk som er sat til min computer, og lægge ting der i, som den så skal kunne afspille.
Det jeg selv har prøvet er at lave en mappe på den externe harddisk, som jeg fx kalder tvix. Så lægger jeg nogle filer der i. Og derefter deler jeg den på netværket. Derefter tænder jeg så Tvixen, og får den til at finde network disk 3, og giver den så computerens ip adresse, og samme navn som mappen har på computeren. Men den finder intet i mappen?
Hvad gør jeg forkert?
|
|
![]() |
|
Gent ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
Tillykke med julegaven
![]() Nu er det noget siden jeg har leget med min 6500 ... så måske er jeg for rusten, men nu ingen andre har skrevet, såe (here goes).
Prøv at ligge det eksterne drev/share ind i Tvixnetshare (f.eks. som: E:\film) - så tror jeg det vil spille
![]() PS: Hvis du ikke allerede har gjort det, så tag et kig på: TViXiE http://www.tvixie.com/ - fed add-on
EDIT: rettede smiley'er Redigeret af Gent - 29-December-2009 kl. 17:42 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |