|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sir_Golf_Alot ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 251 |
![]() Sendt: 03-December-2009 kl. 19:09 |
Hej.
Jeg bruger Foobar til at afspille mine Flac-filer. Jeg har dog et lille "lidt irriterende problem"
Jeg har nogle CD'er der er rippet til Flac. CD'erne har den normale indeling Track1 - Track2 osv.
De pågældende CD'er er dog lavet så de spiller Track1 > Track 10 uden hørbare overgange. Derudover er de lavet således, at track2 starter mens track1 stadig spiller (en form for fade in / out) Probllemet er, at når jeg afspiller dem som Flac i Foobar, er der hørbare overgange (pauser) mellem de enkelte tracks. I relation til den ovennævnte beskrivelse af CD'erne, er dette "lodt irriterende"
Nogen bud på en løsning?
JH
|
|
Panasonic TX-P42G10E
Denon AVR-1306 Panasonic DMP-BD35 Yousee HD box Dac Magic Dali lektor 2 Dali Concept Dali Sub Jamo Center Hitachi HDD |
|
![]() |
|
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
![]() |
Understøtter Foobar ikke gapless playback?
Prøv at se her: http://www.quinnware.com/forum/archive/index.php/t-1308.html |
|
![]() |
|
frankmj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 140 |
![]() |
I ved godt hvad foobar betyder - ik'
![]() |
|
![]() |
|
Fimpe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
![]() |
Hvilken version kører du?
I følge http://www.foobar2000.org/
Skulle der være Gapless i de nye versioner, jeg skal selv have installeret en nyere udgave, fordi jeg oplever det samme som dig, har dog ikke prøvet endnu! Redigeret af Fimpe - 04-December-2009 kl. 11:05 |
|
LG's CineBeam HU810PW, 106" Draper Cineperm, LG C7, Elabs Tomahawk x 4, xtz edge a-2 300,Zappulse2.3 x2, Denon AVC X4700H, Optimo(DIY HT * 3) Elabs Pre,Mini-i Pro 3, Apple 4k/Shield,Sony UBP-X700
|
|
![]() |
|
Fimpe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
![]() |
- har så lige prøvet ver ver. 1.0 beta 3 med Beatles love - nu uden gap mellem de 2 første numre. |
|
LG's CineBeam HU810PW, 106" Draper Cineperm, LG C7, Elabs Tomahawk x 4, xtz edge a-2 300,Zappulse2.3 x2, Denon AVC X4700H, Optimo(DIY HT * 3) Elabs Pre,Mini-i Pro 3, Apple 4k/Shield,Sony UBP-X700
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |