|
Billig bærbar |
Besvar |
Forfatter | |
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 23-August-2019 kl. 12:36 |
Skal bruge en billig bærbar, som bare skal gøre det, som man føler ipad’en ikke er god nok til. Officebrug og i den dur, ingen spilleri.
Jeg tænker noget fra refurb og lignende vil være vejen frem, det handler om det skal være billigt men fornuftigt og holdbart. 12.5” bliver nok småt nok, men hvad skal jeg kigge efter.
|
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4718 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Jeg kiggede i går på en HP i Powers landsdækkende åbninghstilbud, på side 4 i deres åbningsavis til 2499 Kr. Jeg tror at de har er flere? Her et et link til den. Men hvis det er noget for dig, skal I nok skynde jer: Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 23-August-2019 kl. 13:20 |
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
fra refurb så er HP's elitebook 840 et fremragende valg uanset generation. Lenovo's T4x0 serie (x angiver 4., 5- 6. gen etc) en T440 er en virkelig god maskine, og ønsker man at opgradere den til noget mere, så kan man opgradere, ram, Hdd (ssd) og sågar skærmpanel uden de store problemer.
|
|
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Funktioner
Tak(0)
|
tak :)
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |