|
Boxer modtager og VOD/MOD |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
mlangballe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der arbejdes på højtryk for at finde fejlen...Vender tilbage med nyt så snart jeg har fået mere information. |
|
![]() |
|
Basto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-December-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 533 |
Det der undrer mig er at det kan tage så lang tid at finde fejlen ? da den jo har været i handelen i england i lange tider . man må da ku drage nytte af de erfaringer de har derovre eller ( mener at deres opdateringer hedder 3.2 60 ) ? Jule tv nærmer sig og de små vil så gerne ha disney filmeme så de kan se dem igen og igen ;) så jeg krydser fingre.
På forhånd tak
|
|
![]() |
|
mlangballe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
Hej
Det er som sagt ikke en Hardware fejl men en fejl på DTT nettet. Men der kører en masse test og fejlsøgning på optagelser fra alle MUX. Så vi håber på en hurtig løsning. Men indtil videre så lav en manuel timer optagelse istedet for EPG. Der er ikke så mange fejl på manuel. |
|
![]() |
|
Basto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-December-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 533 |
samtidig er problemet på disney channel når man optager et program evt løvernes konge , ja så har man istedet optaget noget andet som først er programsat 2 dage senere. alle de her problemer kan de påvirke epg så meget ? eller er det hos disney problemet er ? Det er bare på godt jysk træls
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |