|
Hvorfor skal TV2 koste boxen |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
jeg må lige ringe til Boxer igen så
![]() |
||
![]() |
||
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
|
Nej okay, der står vist ikke noget om, at TV2 kortet kun er for nye kunder.
|
||
![]() |
||
urup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2009 Sted: Odense, Danmark Status: Offline Point: 670 |
|
Jeg mener at have læst at man sagtens kan "gå ned" fra en rigtig boxer pakke til TV 2 Kort, hvis man kun er interesseret i TV 2.
|
||
![]() |
||
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
|
ja nu blev det afklaret jeg kan godt gå ned til et TV2 kort til 199 kr for det første år.
Så min Boxer pakke har jeg opsagt så den udløber 29/2, derefter må jeg nøjes med TV2 fra 1/3. Lidt surt at jeg må give afkald på bla. Discovery, men jeg nægter sku at skulle betaler over dobbelt så meget end hvis jeg skulle være ny kunde. |
||
![]() |
||
Guests ![]() Gæst ![]() |
|
kortet skal aktiveres på internettet og hvad tror du der sker når man indtaster en adresse der har haft kort indenfor de 6 mdr ?
Redigeret af jetdirect - 30-December-2011 kl. 18:41 |
||
![]() |
||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
|
Ja hvis det er købt i et supermarked. Citat Boxer. "Har du købt et TV 2-kort i et supermarked, skal kortet aktiveres inden brug." ![]() Redigeret af nesager - 30-December-2011 kl. 21:20 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Jeg skal IKKE aktivere mit TV2 kort, som er købt direkte hos Boxer
|
||
![]() |
||
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
|
Nej. så har du jo også givet dem navn, adresse og kontooplysninger, da du bestilte. At købe det der supermarkeds TV2 kort er lidt som at købe en mobiltelefon med taletidskort. |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |