|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kroq ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 35 |
![]() Sendt: 12-Januar-2010 kl. 11:52 |
Jeg skal ud og købe mig en WD TV Live. derudover skal jeg have en 1.5TB ekstern harddisk, gerne WD, samt en wireless dongle.
Jeg har kig på denne disk: http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=513011 men er i tvivl om den er kompatibel eller god/hurtig nok til WD TV.
Kan jeg evt få lidt assistance til valg af harddisk samt dongle?
På forhånd tak.
|
|
![]() |
|
MadMouseDK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 156 |
![]() |
Jeg har selv lige købt en WD TV og dongle + harddisk. Jeg har testet siden i går på kryds og tværs og
kan VARMT anbefale flg: USB Dongle: D-LINK DWA-140 WIRELESS N W-LAN USB - Den er bare super hurtig og stabil. Harddisk: WESTERN DIGITAL MYBOOK ESSENTIAL NEW EDITION 1.5TB USB 2.0 - Harddisken er lydløs, super hurtig og går i strømbesvarende dvale når jeg slukker WD TV Live. Jeg er yderst tilfreds. Begge dele købte jeg ved Dustin Home. (Dette er en hjælp og IKKE en reklame). Jeg har testet med at streame 720p/1080p materiale gennem donglen, og det flyver afsted. |
|
![]() |
|
Kroq ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 35 |
![]() |
MADMOUSE:
tak for det.
så lige et til spørgsmål - er det muligt i WD TV at tilgå DVD eller BR menu i en rippet film, således at man kan vælge undertekster m.m.?
|
|
![]() |
|
MadMouseDK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 156 |
![]() |
Ja det kan du sagtens. Du kan dog endnu ikke vælge DVD-menuer fra en DVD .ISO -fil. Men undertekster, lydformat osv kan du godt.
|
|
![]() |
|
wrx16608 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
Hvis man ikke kan vælge dvd menuer, hvad gør man så hvis det er serier man skal se, og derfor skal vælge afsnit ?
Er der et andet format man skal omkonvertere til istedet for ?
/Michael
|
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
![]() |
jeg har ikke fået BR-rip txt til at virke endnu, så hvis der er nogen der ved hvordan??
![]() |
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har ikke en DVD .ISO, som er inddelt i kapitler, så det kan jeg ikke teste, men man kan i hvertfald springe fremad og tilbage med 10 min. interval. |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg synes godt jeg kan skifte imellem underteksterne i en BR rip (MKV), via Option-knappen?
|
|
![]() |
|
quadrago ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 504 |
![]() |
De serie-DVD'er jeg har rippet, er foregået med handbrake og så over i en MKV-container. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |