|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
phillipo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
![]() Sendt: 12-Januar-2010 kl. 18:40 |
||
Jeg leder af en boks der kan streame min ting fra min nas, samt virke som en stand alone afspiller, hvor resten af familien kan se film direkte fra den indbyggede harddisk. Jeg har ikke brug for en blu-ray afspiller da jeg allerede har en , i min søgen faldt jeg over disse 2,
Dune HD Base 3.0
![]() http://dune-hd.com/hd_players/110-dune-hd-base-3.0.html og popcorn hour c- 200 (har ikke vedlagt link/billeder til denne da den jo nærmest er verdensberømt herinde ![]() derfor leder jeg for argumenter til at hjælpe mig i min søgen Håber i kan hjælpe mig ![]() |
|||
![]() |
|||
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() |
||
Som jeg har forstået det, kan de stort set det samme, og derfor ville jeg vælge Dune da den ligner lidt mere det man har til at stå i forvejen.
|
|||
![]() |
|||
phillipo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
![]() |
||
Okay, synes også det var det jeg kunne læse mig frem til, men ville gerne høre fra nogen Dune folk om hvordan den virkede i praksis, samt fejl og mangler
![]() |
|||
![]() |
|||
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() |
||
Der er en her der har haft en Dune HD Prime til test. Var ikke helt tilfreds da det mest var til musik den skulle bruges. Men det er nok begrænset hvor mange der har prøvet den, da den jo er så ny den ikke er på hylderne endnu. :)
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |