recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Krydstale mellem indgange i JVC LT-37S60
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKrydstale mellem indgange i JVC LT-37S60

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JesperD Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-November-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 172
Direkte link til dette indlæg Emne: Krydstale mellem indgange i JVC LT-37S60
    Sendt: 20-Marts-2006 kl. 22:07
Jeg har et JVC LT-37S60. Jeg har tidligere fortalt her at jeg oplevede at lyden fra tv'et tuner kunne "lække" en smule over i EXT1-indgangen.

Men nu har jeg sluttet en nyanskaffet Selector til EXT1 og min optager (Pioneer 5100H) til EXT2, og nu er det ikke bare lidt lyd, men temmelig kraftige billedforstyrrelser fra EXT1 til EXT2. Dvs. hvis jeg har Selectoren tændt, fx fordi der bliver optaget fra den, og imens ser en DVD via EXT2, så kommer og går der kulørte vandrette striber på billedet.

Hvis jeg hiver EXT1-kablet ud af stikket i tv'et, forsvinder problemet øjeblikkeligt, så det er temmelig klart inde i tv'et at signalet kommer på afveje.

Det er *måske* til at leve med, da det jo kun generer når man ser noget fra optageren mens den optager, men irriterende er det dog.

Har andre LT-37S60-ejere samme oplevelse eller kan det tænkes at være en fejl i mit eksemplar? (Desværre er sådan noget jo typisk ikke en eksemplarfejl, da kabelføringen jo normalt er ens i alle eksemplarer.)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu