|
Gul markeret tekst forsvinder under udprintning |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1414 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Marts-2018 kl. 20:55 |
Hej Jeg har et pisse irerterende problem. Når jeg forsøger at printe noget tekst ud fra min browser som er markeret med gult, så forsvinder den gule markering på udprintningen, og også i preview af udprint. ![]() Det er det samme både med chrome og explorer. ![]() ![]() Her er et eksempel på tekst markeret med gult: Hvordan dælen kan man printe ud så man for den gule markering med?
|
|
Mvh Jesper
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ved at bruge "Klippeværktøj" i Windows 10 til at lave et screendump, gemt som billedfil. ![]() |
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4718 |
Hej. Det kan være flere ting: Browseren PrinterDriveren Printeren selv. Men jeg prøvede en ting for dig. Jeg har allerede installeret en printer i Windows 10 der hedder: Microsoft Print til PDF. Jeg prøvede at printe til den og den viser en PDF fil med dine Gule overstregninger. Du kan selv gøre det samme, og se om det Gule så kommer med. Hilsen Carsten. Edit: Og så selvfølgelig printe PDF'en fra Acrobat Reader. Redigeret af csell - 28-Marts-2018 kl. 07:39 |
|
![]() |
|
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1414 |
Det gælder både min Chrome og explorer browser i windows 7.
Har også en Cute-pdf printer installeret, men den gør det samme. Faktisk så forsvinder den gule farve allerede når jeg blot viser print-preview. ps. På min Android telefon sker akkurat det samme, men der er ingen problemer på min gamle iPad. pps. Screendump er ikke nogen super løsning, da det jeg skal printe ud fylder mere end 1 side, og det er noget jeg skal printe ud hver uge.
|
|
Mvh Jesper
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
Men i PDF printer skal du ind og sætte flueben i Baggrundsgrafik, så ser det ud til at virke. ![]() |
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
![]() ![]() ![]() Baggrundsgrafik flueben under udskrivning var det der skulle til i windows, desvære har jeg ikke fundet det flueben i Android endnu, men nu ved jeg hvad jeg skal lede efter. Jeg takker mange gange.
|
|
Mvh Jesper
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |