|
Windows åbner med forkert konto? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-April-2018 kl. 11:09 |
Her de sidste uger er Windows 10 åbnet op med en standardkonto, når jeg tænder min PC
Der kommer en besked om, at der ikke kunne logges på med min konto Så skal jeg genstarte PC'en, i dag skulle jeg genstarte to gange for at den startede som den plejer Hvad kan det være? |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
Ja
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
mnielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2242 |
Det er noget med opdateringer eller måske snarere opgraderinger, der ikke virker som de skal. Det er set før, ovre på Microsofts forum. Har ikke rigtigt fundet nogle brugbare løsninger, men der er mange, som døjer med det. Nogle gange finder de først ud af det, når de skal til at bruge deres billeder og/eller dokumenter - så mangler alt tilsyneladende.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |