|
EFI partion OSX (High Sierra) |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Peoke ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Juni-2018 kl. 06:40 |
|
EFI partion OSX (High Sierra)
Hello!
Jeg ville installere windows 10 på min mac via bootcamp. Jeg havde lavet en partion dertil på 200gb. Da windows installationen starter op og jeg bliver bedt om at vælge partition, vælger jeg ved en fejl EFI partionen og formaterer denne. Partitionen var 200mb - Forvekslede den med den med min 200gb partionen.
Hvad gør jeg nu? Kan forstå at EFI partionen indeholder noget recovery eller opdaterings filer?
Hvordan får jeg genskabt indholdet på partitionen? Vil en reinstallering af OSX være nok? Jeg har ikke rigtigt noget der skal gemmes på mac'en, så det vil ikke være det store problem for mig. |
||
But did you die?
|
||
![]() |
||
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Kun du boote OS X recovery?
Redigeret af Potter - 01-Juni-2018 kl. 07:19 |
||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
||
![]() |
||
Peoke ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
|
Den bootede. Men det tog ca 10 min, så noget er helt sikkert ikke som det skal være. Jeg har fjernet bootcamp partitionen nu og er igang med en reinstall af OSX. Men gendanner det samtidig EFI partitionen?
|
||
But did you die?
|
||
![]() |
||
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
|
Ja, en reinstall gendanner EFI partionen
![]() |
||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
||
![]() |
||
|
Køre du med SSD disk? og er fil systemet så APFS?
|
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |