|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Schjelde ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 695 |
![]() Sendt: 17-Januar-2010 kl. 23:12 |
Håber der er nogle der kan hjælpe:
Har installeret en Squeezebox Duet og en SB Boom er det kører bare med radio og musik. Har så oplevet lidt problemer med at "etablere forbindelse" til mysqeezebox.com via Sqeezecenter Server.
Den siger "Couldn't resolve IP address for: www.mysqueezebox.com" under plugins under installinger/avanceret.
Når jeg skal logge på kan den heller ikke acceptere brugernavn og/eller adgangskode.
Det er via min Freenas NAS den ikke accepterer adgangskoden. Kører version 7.4.1 via Slimnas. Alt andet kører fint. Kan sagtens "logge" på via controller og høre internetradio, men har ikke last.fm eller mulighed for installation af plugins grundet ovennvænte.
Prøvede så at installere på en Win installation og her kører det fint med adgang fra Squeezecenter til mysqeezeboxc.om og den viser "udvidelsesmuligheder" uden problemer.
Ligesom den ikke kan få fat på mysqeezebox.com fra min NAS men godt fra alle andre steder. Synes ikke at have slået firewall eller lignende til på den.
Har googlet løs i evigheder uden held. Håber der er nogen der kan hjælpe.
|
|
Sony AF8 65
Onkyo 676 HDFury Vertex 2 ATV4K B&O A9 Sonos rundt i huset |
|
![]() |
|
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() |
Jamen så skal du jo bare bruge windows ![]() Nå, men jeg vil anbefale dig at at søge hjælp på forums.slimdevices.com, der er både freenas-brugere og et særskilt forum for mysqueezebox.com. Jeg bruger ikke selv mysqueezebox.com (ikke bevidst i hvertfald
![]() |
|
![]() |
|
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() |
Ved ikke om denne tråd hjælper videre:
|
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
Der er generelt problemer med opkobling til mysqueezebox.com for europæiske brugere - det kan være det du er løbet ind i:
http://forums.slimdevices.com/showthread.php?t=72502 |
|
![]() |
|
Schjelde ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 695 |
![]() |
takker for hjælpen ! Det var mig der var en bøf. Havde ikke indstillet på dynamisk i Freenas. Nu kører det bare derudaf.
|
|
Sony AF8 65
Onkyo 676 HDFury Vertex 2 ATV4K B&O A9 Sonos rundt i huset |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |