|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jeps ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Status: Offline Point: 234 |
![]() Sendt: 18-Januar-2010 kl. 16:47 |
Hej.
Har indtil nu haft en PS3 for bundet med hjemmenetværket og med HDMI til min Pioneer SC-LX81.
Dette spiller fint, når først man har lært at omgås de begrænsninger PS3'eren har.
Men nu vil sønnen have sin PS3 ind på værelset (det er sådan set hans.)
Så hvad skal man så vælge?
Jeg har fundet disse 3 muligheder:
Funktionskravene (det helt ideelle)
Er der nogle andre produkter jeg skulle kogge på?
Budget < 3.000 (helst)
|
|
![]() |
|
2ben ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1498 |
![]() |
Hejsa,
Vil helt klart vælge C-200. Den eneste som afspiller BD image godt med menu og undertekster.
Har den selv og er super glad for den. Før havde jeg en Tvix 6500.
Mvh. Torben
|
|
![]() |
|
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() |
http://www.nemedia.dk
Redigeret af justrace - 18-Januar-2010 kl. 17:15 |
|
![]() |
|
jeps ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Status: Offline Point: 234 |
![]() |
Tak for for indlæggene.
Jeg havde nok håbet på en anelse mere respons, men sådan kan det gå.
Anyway, tiden står jo ikke stille, så en beslutning skulle træffes.
Det endte med, at jeg valgte en TVIX HD M-6600N med en 1 TB HDD (samt en Philips BDP7300 Blu-Ray Player, den var på tilbud!)
Prisen er en anelse over budget, men til gengæld forventer jeg løsningen holder nogle år. Redigeret af jeps - 20-Januar-2010 kl. 07:26 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |