recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - synology DS107e
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketsynology DS107e

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
j333 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-Maj-2004
Status: Offline
Point: 277
Direkte link til dette indlæg Emne: synology DS107e
    Sendt: 20-Januar-2010 kl. 18:40
jeg har en synology DS107e med en hardisk i jeg bruger den til server
så når min hardisk er fuld kopier jeg mange gange det der ligger på server over på en anden disk men det tar så lang tid da det jo er over netwerk
jeg kopier inden jeg købte synology DS107e havde jeg en anden box hvor jeg kørte sever og der var også hardisk i men det der var smart ved den her var at når jeg tog netkabel ud af boxen virkede hardisken der var i boxen som en usb hardisk så det tog aldrig lang tid at tømme den jeg var så dumt at gå af med den da jeg jo havde bestilt en synology DS107e som jeg troede kunne det samme når man skulle kopiere fra serveren men sådan kan jeg ikke få synology DS107e til at køre den box jeg ikke kan huske hvad hedder købte jeg i aldi det var lige da server hd var begyndt at komme frem er der en der kender et mærke der kan det samme da alt hvad jeg kan finde er med linux eller ex3 tror jeg det hedder
tak
jj
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu