recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Boxer modtager og VOD/MOD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Boxer modtager og VOD/MOD

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
mlangballe Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 62
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mlangballe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2011 kl. 16:52
Oprindeligt skrevet af Basto Basto skrev:

Hej jeg har samme problem ( er ved at blive skør ) det har drillet i en måned ca, sort skærm når jeg optager boxer kanaler ,men ingen problem når det er gratis kanaler. når den optager sort skærm så fryser boks under afspindning og ved at skifte kanal virker den igen . nu er det den tredje boks jeg har på prøve ( Rti90 320 hd) og fejlen er der sku endnu . Fortsætter det her fis så er jeg tilbage hos canal digital meget snart. har opdateret den til 1.2.70
Det der er det værste er at man bruger 4 timer i tlf , først hos sagem ( på svensk / dansk ) og derefter får man en studerende i røret som spørger om man har prøvet at genstarte modtageren ;)

Der arbejdes på højtryk for at finde fejlen...Vender tilbage med nyt så snart jeg har fået mere information.
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2011 kl. 18:40
Det der undrer mig  er at det kan tage så lang tid at finde fejlen ? da den jo har været i handelen i england i lange tider . man må da ku drage nytte af de erfaringer de har derovre eller ( mener at deres opdateringer hedder 3.2 60 ) ? Jule tv nærmer sig og de små vil så gerne ha disney filmeme så de kan se dem igen og igen ;) så jeg krydser fingre.
På forhånd tak
Til top
mlangballe Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-September-2005
Sted: Denmark
Point: 62
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mlangballe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2011 kl. 11:06
Hej

Det er som sagt ikke en Hardware fejl men en fejl på DTT nettet.

Men der kører en masse test og fejlsøgning på optagelser fra alle MUX.
Så vi håber på en hurtig løsning.

Men indtil videre så lav en manuel timer optagelse istedet for EPG. Der er ikke så mange fejl på manuel.
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2011 kl. 20:50
samtidig er problemet på disney channel når man optager et program evt løvernes konge , ja så har man istedet optaget noget andet som først er programsat 2 dage senere. alle de her problemer kan de påvirke epg så meget ? eller er det hos disney problemet er ? Det er bare på godt jysk trælsAngry
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu