recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvorfor skal TV2 koste boxen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvorfor skal TV2 koste boxen

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2047
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2011 kl. 12:18
jeg må lige ringe til Boxer igen så Wacko
Til top
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Denmark
Point: 1259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2011 kl. 15:44
Nej okay, der står vist ikke noget om, at TV2 kortet kun er for nye kunder.
Til top
urup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2009
Sted: Odense, Danmark
Point: 670
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér urup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2011 kl. 16:32
Jeg mener at have læst at man sagtens kan "gå ned" fra en rigtig boxer pakke til TV 2 Kort, hvis man kun er interesseret i TV 2.
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2005
Point: 2047
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2011 kl. 17:04
ja nu blev det afklaret jeg kan godt gå ned til et TV2 kort til 199 kr for det første år.

Så min Boxer pakke har jeg opsagt så den udløber 29/2, derefter må jeg nøjes med TV2 fra 1/3. 
Lidt surt at jeg må give afkald på bla. Discovery, men jeg nægter sku at skulle betaler over dobbelt så meget end hvis jeg skulle være ny kunde.

Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2011 kl. 18:40
kortet skal aktiveres på internettet og hvad tror du der sker når man indtaster en adresse der har haft kort indenfor de 6 mdr ?

Redigeret af jetdirect - 30-December-2011 kl. 18:41
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2011 kl. 19:37
Oprindeligt skrevet af jetdirect jetdirect skrev:

kortet skal aktiveres på internettet og hvad tror du der sker når man indtaster en adresse der har haft kort indenfor de 6 mdr ?

Ja hvis det er købt i et supermarked.
Citat Boxer.

"Har du købt et TV 2-kort i et supermarked, skal kortet aktiveres inden brug."

Aktiver TV 2-kort

Redigeret af nesager - 30-December-2011 kl. 21:20
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2011 kl. 20:37
Jeg skal IKKE aktivere mit TV2 kort, som er købt direkte hos Boxer
Til top
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Denmark
Point: 1259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2011 kl. 10:42
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Nej. så har du jo også givet dem navn, adresse og kontooplysninger, da du bestilte.

At købe det der supermarkeds TV2 kort er lidt som at købe en mobiltelefon med taletidskort.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2011 kl. 11:59
Oprindeligt skrevet af Ham_Der Ham_Der skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Nej. så har du jo også givet dem navn, adresse og kontooplysninger, da du bestilte.

At købe det der supermarkeds TV2 kort er lidt som at købe en mobiltelefon med taletidskort.
Ja det er rigtigt! De kender nu også mit person nr, skostr, tandlæge og frisør LOL
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu