recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Xbox 360 HD-DVD-Drev Software
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketXbox 360 HD-DVD-Drev Software

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
SimBomBom Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 81
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2007 kl. 10:30

Jeg bliver lige nød til at høre om en enkelt ting på det HD-Drev.. Kan man bruge drevet til at spille fra?? tænkte nemlig iht. til støjen fra DVD-drevet og i siger det larmer mindre..

Sharp LCD 46XD1E
Philips 32PLFL3312
Panasonic DMR-EH65
Zaptor
Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Point: 2589
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2007 kl. 11:41
Oprindeligt skrevet af SimBomBom SimBomBom skrev:

Jeg bliver lige nød til at høre om en enkelt ting på det HD-Drev.. Kan man bruge drevet til at spille fra?? tænkte nemlig iht. til støjen fra DVD-drevet og i siger det larmer mindre..

No, det kan man ikke. Drevet er udelukkende til afspilning af HD-DVD.

Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
uffidon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-Februar-2007
Point: 344
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2007 kl. 14:47
Jeg synes nu heller ikke HD-DVD drevet larmer mindre end det indbyggede drev - IMHO
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Point: 6487
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2007 kl. 21:13

Er det værd at investere i HD dvd -drevet ??

hilsen en nysgerrig bruger

Til top
byggemand-bob Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 08-August-2006
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2007 kl. 10:38

Jeg er ligeledes lidt nysgerrig, er der en tydelig forskel fra eks. en almindelig DVD, og er der støj fra selve HD-dvd drevet.

Til top
fumper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Juli-2006
Point: 1062
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2007 kl. 22:00
Hejsa,
har lige plugget mit nye hd-dvd drev til min xbox, og mens jeg brokkede mig over min manglende software og denne tråd, faldt jeg over det link der er nævnt i tråden, brokkede mig stadig på dette tidspunkt, over at jeg blev nødt til at lave en cd med software på og putte i for at få det til at virke...
indtil jeg opdagede, at der med få ord, gemt i alt vrøvlet stod ordret, at hvis man havde x-box live medlemsskab, så skulle man bare tilslutte drevet og smide en hd skive i drevet, og så ville 360'eren selv sørge for opdateringen...
stor var glæden da jeg opdagede at dette var sandt, i med mumien, og få sekunder senere var jeg igang med opdateringen, ingen brændte cd'er, og intet latterligt bøvl :-) brokker mig (også) altid over hvad mit live egentlig gør godt for, men denne gang viste det sig at være ret smart (syns stadig det burde være gratis men det er en anden diskussion)

Men HD drevet larmer MEGET mindre end dvd drevet, men er jo som nævnt desværre totalt ubrugeligt til alt andet end at se film, men må sige at kvaliteten er helt i top, selvom min sony D3000 endnu ikke har haft besøg af av-precision, så den er temmelig sikkert indstillet ganske latterligt....

Nå men...

Ganske kort, så er hd-dvd ganske meget bedre end almindelig dvd, selvom jeg tror at jeg ville have svært ved at se forskel på biler i dvd (opskaleret på hxd870) og så i hd-dvd, må købe den når den kommer så jeg kan vurdere det til den tid :-D

Men Mumien er enormt flot, og jeg glæder mig til Heroes (første sæson) og 300 kommer fra axel i næste uge (håber jeg) så jeg kan se noget mere :-)

Anyways, køber man hd-dvd drevet, skal man blot have live, og proppe en hd-dvd skive i drevet, så kommer resten helt af sig selv

Som en lille sidebemærkning kan jeg undre mig over at filmen tilsyneladende startede INDEN opdateringen var kørt, men jeg kørte opdateringen alligevel :-)

Mvh
Ole

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu