|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Jacob Bentzen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 102 |
![]() |
Hvor kan man egentlig købe en fod til sit Pioneer??
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
TapeConnection har dem. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
Karin ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2004 Sted: Hørsholm Status: Offline Point: 448 |
![]() |
F.eks hos Tapeconnection: http://www.tapeconnection.dk/tcasp/default.asp?emne=visprodu kt&ID_infoside=46085 eller
|
|
![]() |
|
Jacob Bentzen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 102 |
![]() |
Ok jeg kigger stadig selvom jeg næsten er sikker på hvilket tv jeg vil have, men vil være 110% sikker på jeg får det rigtige.
Har været ude og kigge idag og så et Hitachi 42PD7A10 som er det samme som det her http://www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=159371 men højtalerne har bare en anden farve. Man kan få det for 25.000kr og så får man en XBox 360 og en harddiskoptager med. Men virker den skærm ikke også rigtig fed?? |
|
![]() |
|
![]() |
Der er noget jeg ikke helt forstå. Jeg har bestilt et Pioneer XDE 436 igennem det der fælleskøb, men har fået en mail om et Samsung PS-42S5H. Jeg vil gerne afbestille det, da jeg ikke kan vente længere og køber et andet. Hvad skal jeg gøre?? Det står der ikke noget om i den mail jeg har fået. |
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
Jeg vil da foreslå du kontakter afsenderen pr mail eller tlf, og får dine/jeres aftaler/misforståelser bragt iorden før noget forkert bliver afsendt. |
|
mvh Christian
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |