recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nye Sony LCD tv på Tysk webshop
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNye Sony LCD tv på Tysk webshop

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
spillevende Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 53
Direkte link til dette indlæg Emne: Nye Sony LCD tv på Tysk webshop
    Sendt: 03-April-2006 kl. 12:54

Hej Alle

Jeg er faldet over det nye Sony KDL40-V2000 LCD tv på en Tysk online shop til billige penge (2.599 Euro + 18 Euro i fragt til DK - Godt 20.500 Dkr)

http://www.dnet24.de/xt/product_info.php?ref=53&products _id=0000000101713

Shoppen hedder dnet24.de og mit spørgsmål går på om der er nogen der har erfaringer med denne webshop?

og skulle der være noget til hinder for at købe et LCD tv med DVB-T tuner i Tyskland (udover garanti-issuet)?

Hilsen Thomas

Til top
troelsit Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Marts-2006
Status: Offline
Point: 910
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2006 kl. 13:12

Nej så vidt jeg ved, er der bare masser af penge at spare.

det undrede mig at de shipper til DK, da 99% af alle de tyske shops ikke vil sende så store varer til DK. Men kan godt se at det umiddelbart kun koster 18 euro. Det synes jeg dog umiddelbart er lidt suspekt billigt, men nok bare en fejl

Det er lidt forskelligt med de forskellige mærker hvorvidt du kan indlevere til reperation i DK eller DEU. Det er jo lidt bøvlet at skulle shippe tilbage til DEU.

Men tror roligt du kan bestille varer hos Dnet24 - jeg har kun hørt godt om dem

Redigeret af troelsit - 03-April-2006 kl. 13:13
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu