recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaring med Samsung deles!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketErfaring med Samsung deles!

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Boogie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 985
Direkte link til dette indlæg Emne: Erfaring med Samsung deles!
    Sendt: 18-April-2006 kl. 16:20

Vil lige give en kort beskrivelse af min erfaring med Samsung plasma model: PM42M5H (1024 x 768)

Der er mange der skriver om både fordele og ulemper ved plasma og LCD og hvilken af typerne de skal vælge...

Jeg har denne model og kan kun sige, at jeg er super tilfreds med den!

Jeg har netop valgt en model uden turner og højtalere, da jeg ikke gider betale de mange ekstra kroner for at det er indbygget. Desuden er lyden fra de fleste indbygede højtalere ikke den allerbedste!  -Og så synes jeg en ren skærm er meget pænere.

Jeg har kabel-tv og bruger derfor Selectoren som tuner. Jeg har købt et kabel der har scart i den ene ende og s-vhs + phono i den anden. S-vhs til skærmen og phono´en til forsstærkeren. Det er en lidt ældre surround forstærker uden digital indgang.

Tilbage til skærmen. Super, super billede ved tv og endnu bedre ved dvd! Jeg kender mange der har LCD og har selv et mindre 20" LCD og der er absolut ingen af dem der kommer op på samme niveau som plasma´en, færdig slut! Det er jo bare min mening, men billedet på plasmaen er bare så meget mere naturlig og klar, end på de LCD skærme jeg har set. 

Nå, denne tråd var mest til inspiration for andre. Selvfølgilig er det fedt med en indbygget tuner i skærmen, men jeg har intet at bruge den til i min opsætning og der er nok andre, der heller ikke vil få brug for den. Så overvej at købe en god skærm uden tuner/højtalere, der findes mange derude! Jeg havde forstærkeren og surround højtalere/sub i forvejen (hvilket der nok er mange der har) og det giver altså en noget bedre lyd!

Jeg må tage et billede og lægge på en dag...

Boogie

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu