|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
sickchild ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
![]() |
kører du trådløs eller med kabel?
Jeg har kørt med trådløs med fuldt signal og det tog en krig og hente ting. Men når jeg satte ledning i så kørte det med fuld hastighed.
|
|
![]() |
|
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
Som skrevet kører jeg kablet. |
|
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|
![]() |
|
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
Nu har jeg afleveret afspilleren til Elgiganten, som dog ikke var meget for at tage imod den, da de mente det måtte være et problem hos mig.
Bare sjovt at der ingen problemer er på nogle af mine PC'er med download hastigheden o_0 Redigeret af mufcdk1974 - 11-Marts-2011 kl. 20:48 |
|
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |