|
|
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | |
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
http://www.gamespot.com/ps3/driving/twisted-metal/news.html?sid=6308591&mode=previews&tag=topslot;thumb;2
Awesome shit Hype-O-meteret steg lige ![]() |
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
Som mange af os har gentaget i årevis, så er der altså for lidt tid til alle de fede spil..for slet ikke at nævne de halv-fede :) For helvede, selv hvis jeg havde fri hele tiden, kunne jeg da ikke nå at leve mig ind i alle spillene. Nu har jeg så tjekket hvad jeg skal have den nærmeste tid, og listen er lang: DEUS EX DEAD ISLAND F1 2011 FIFA 2012 (måske) BATMAN ARKHAM CITY BF 3 HOUSE OF THE DEAD UNCHARTED 3 MW3 RESIDENT EVIL OPERATION RACOON CITY Batman, F1, Resident Evil og House of Dead bliver nok udsat til en anden gang - alt efter hvor meget tid, der går med online i BF og MW - erfaring siger: MEGET. Glæder mig til at prøve BF rigtigt for første gang. Er spændt om det kan fange mig som COD, men i det mindste kan jeg så nyde SP-delen. |
|
BORING! |
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Jep der er efterhånden så mange fede spil, at det er umuligt at følge med.
Jeg har ikke engang tid, til at gennemføre alle dem jeg har i forvejen. Har faktisk ikke købt nogen spil siden GT5, på nær Just cause 2 som jeg købte på tilbud i et svagt øjeblik ( Er ellers et kanon spil) Dem jeg glæder mig mest til i år er.. Metal gear solid HD collection Splinter cell HD collection Uncharted 3 Kan også godt være jeg ryger på BF 3. self om jeg er en klovn til skydespil, er de nu meget sjove. |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
BF3? O: Hvordan hænger det sammen? ![]() Men sig til hvis det skulle være PC-versionen du køber. |
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
Nej, det bliver PS3. Hvad mener du med hvordan det hænger sammen? |
|
BORING! |
|
![]() |
|
![]() |
Du har bare givet udtryk for at du ikke gad BF-spillene, medmindre det er mig der har mistolket dine indlæg.
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
OK. Tænkte nok, det var det, men jeg har så også givet udtryk for, at jeg giver BF3 chancen. Som jeg også beskriver lidt i sidste sætning af indlægget. Så vi må se om det fanger mig...
|
|
BORING! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |