|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Klausens ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() Sendt: 25-September-2007 kl. 13:09 |
Hey alle...
Jeg vil gerne prøve at sætte min Xbox 360 sammen med min computer, men denne har kun XP SP1, og ikke SP2, som Microsofts hjemmeside kræver... Kan dette ikke omgås? Eller findes der alternativ software? Af grunde som vi ikke skal komme ind på, kan jeg ikke opgradere til SP2... ![]() |
|
![]() |
|
MichaelA ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2006 Status: Offline Point: 901 |
![]() |
Hvis den skal virke som Media Center Extender kræver det en Media Center Windows XP med SP2. Men hvis du "blot" ønsker at streame billeder, video og lyd kræves Media Player 11 ved ikke om den kræver SP2. Et alternativ kan være dette program http://www.tversity.com/home som du kan læse mere om på deres hjemmeside. /Michael |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |