|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
![]() Sendt: 06-Februar-2010 kl. 13:28 |
Hejsa herinde
Jeg har siddet og søgt efter en medie afspiller noget ala popcornen, men det jeg søger er en lille afspiller med indbygget harddisk, bare en 60 eller 120 gb eller noget i den stil, min kammerat har en lille en som han kan have i lommen, mener den er på 60 gb, den kan så kun afspille dvd filer når de ligger som video_ts mapper og vob filer. Findes der en lille billig en som kan afspille iso eller img filer, med inbygget harddisk. Behøver slet ikke være fin og fancy |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
![]() |
Skal den have HDMI m.m. Eller betyder det ikke noget.
Jeg har nemlig en TViX mini C-2000U Lite med 160GB HDD liggenden (som pt. bare bruges som ekstern HDD) med org. emb. m.m.. Den er ikke meget større end en 2,5" HDD :
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
![]() |
hdmi ville da være et plus, men ikke en nødvendighed. kan den tage iso filer og hvad skal den koste?
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
![]() |
Den tager ISO - det er det den blev brugt til. Den har en eller anden form for opscalering op til 1920x1080i via component (Y,Pb,Pr) via AV dongle som også er med.
Du kan få den leveret for kr. 500,- - befinder sig i Silkeborg.
http://www.tvixbox.co.za/product_c2000u_lite.php - det er den sorte
PS er dog på vej til Norge i morgen tidlig Redigeret af kim.t - 06-Februar-2010 kl. 14:41 |
|
![]() |
|
![]() |
|
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() |
Jeg stiller mig lige i kø hvis han ikke vil have den, og du kan køre forbi Viby J i morgen tidlig?
|
|
![]() |
|
![]() |
Kører via desvære via Viborg - tidligt - med unger på bagsædet.......
|
|
![]() |
|
![]() |
|
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() |
Ok, helt i orden.
Men Treated er jo også først i køen. :)
|
|
![]() |
|
![]() |
Justrace du må gerne slå til, jeg søger noget lidt andet. Jeg har med møj og besvær og en masse søgen fundet den her
Sarotech's Abigs DVP-260X Media Player 320GB, 5.1 Audio and HDMI http://gizmodo.com/5028726/sarotechs-abigs-dvp+260x-media-player-holds-320gb-does-51-audio-and-hdmi-plus-fm-transmitter andre som har nogle bud på en lign den. ps den der er jo nok for dyr herhjemme, men det er noget lign den størrelse der, behøver ikke være mkv support på bare iso Redigeret af Treated - 07-Februar-2010 kl. 15:17 |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har kigget lidt, og for længe siden, ca. 1½ år, kostede den 330 USD. :)
|
|
![]() |
|
![]() |
synes ikke det er ligetil at finde sådan en lille smart ting
|
|
![]() |
|
![]() |
@justrace : jeg kontakter dig på mandag (kommer hjem søndag aften fra Norge).
|
|
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |