|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kraller ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() Sendt: 07-April-2006 kl. 21:01 |
hej..
![]() Jeg så dette tv på hyundai's hjemmeside, og synes det ser megafedt ud.. http://www.hyundaiq.com/pro_m320.asp ![]() ![]() Men jeg kan ikke finde NOGET som helst info omkring det på andre sider. Nogen der ved noget om dette produkt, eller kan linke til nogle infos`? på forhånd tak! ![]() |
|
![]() |
|
SMS ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2005 Sted: Ølstykke - DK Status: Offline Point: 123 |
![]() |
/ Venlig hilsen Søren.
|
|
![]() |
|
Kraller ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() |
Hey.. tak for det link! så kan jeg bedre forstå hvorfor ingen handler med dem.. Men det er sgu ærgeligt, gode specs. lav pris (formodenligt) og fedt design lagde mærke til at samme modeller som q261 og q320/321 bliver solgt under mærket Marantz, bare dyere. Måske er de billige her, der hedder hyundai B sortering og derfor fyldt med fejl.. |
|
![]() |
|
grisen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 39 |
![]() |
Så vidt jeg kan se, så linker Kraller til Hyundai Imagequest's site. På Computer World's site står der: Den uheldige sag drejer sig altså ikke om Hyundai Imagequest M320.
|
|
![]() |
|
![]() |
okay kunne heller ikke forstå det, for det bliver omtalt så godt det mærke ! |
|
![]() |
|
Ulvaren ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 401 |
![]() |
Hej derude Prøv at se under dette link. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=10454& KW=hyundai |
|
Logitech® Harmony®
Philips 47PFL9664/12 Sonos Connect Linksys E3000 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |