|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
thokra ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 205 |
![]() Sendt: 20-August-2007 kl. 12:15 |
Findes der en browser på XBOX 360? Synes jeg har kigget, men uden held. |
|
![]() |
|
MichaelA ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2006 Status: Offline Point: 901 |
![]() |
Nej desværre ikke - der kommer senere i år en opdatering til Xbox 360 skrivebord (dashboard) men hvad den kommer til at indeholde vides endnu ikke. Der findes dog en anden mulighed - hvis du har et Media Center tilsluttet din Xbox 360, findes der er en browser http://www.anpark.com/software.aspx hvorvidt denne er noget værd ved jeg desværre ikke, men den kan måske bruges fra din Xbox 360. Prøv at Google lidt rundt, måske du finder noget |
|
![]() |
|
thokra ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 205 |
![]() |
Mange tak, jeg kigger på det og vender tilbage hvis det virker
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |