|
Medion |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Online Point: 5307 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() Der er kommet Threshold 2 tilbage i november, som måske giver en forskel i installation? Har du prøvet den? Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
|
Hej. Kan du virkelig huske den,jeg opgav,og har ikke prøvet senere. Jeg har ikke set det du linker til,da jeg egentlig bestemte mig for at forsætte med Windows 7,og så på et tidspunkt købe en med Windows 10. Men jeg kan da lige se på de par link du henviser til.Tak for dem. Men er ikke stadig nogen der bøvler med at få 10eren til at virke med hensyn til drivere. Mvh. nesager |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Nu skriver du jo i denne tråd, at du i forvejen har nogle problemer med Windows 7. Disse problemer kan være årsagen til den manglende mulighed for opdatering tin Win10.
Måske du skulle vælge at lave en clean install af Win7, og derefter prøve at opdatere til Win10. Ja, jeg véd at det er pinsomt omstændeligt, men alligevel.. ![]() M.v.h. |
||
![]() |
||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
|
Det kunne være en mulighed,men som der henvises til her,skulle det være noget bios halløj.. http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=141382&PN=3&title=windovs-opdatering Som zulfo skriver Mvh. nesager Redigeret af nesager - 18-Februar-2016 kl. 07:30 |
||
![]() |
||
|
Har lige prøvet.
![]() Redigeret af nesager - 18-Februar-2016 kl. 15:20 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Jeg tror godt den kan, men kræver en frisk Win7 installation.
M.v.h. |
||
![]() |
||
|
Det er forsøgt med Den Windows 7 som var med fra Medion. Men hvis det er noget der skyldes mit bios som der henvises til Her fra Zulfo http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=141382&PN=3&title=windovs-opdatering Og jeg skal ikke til at rode i det. Mvh. nesager |
||
![]() |
||
|
Jeg tror ikke på, at det er der problemet ligger...
Når man benytter Medions Windows, installeres der så alt muligt andet skrammel også? Personligt ville jeg benytte et "rent" Windows 7 installations medie... M.v.h. |
||
![]() |
||
|
Hej. Du har sikkert ret,men jeg vil ikke hen og investere i en Windows 7 . Mvh. nesager |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19563 |
|
Når man laver en restore kommer alt skramlet med. Bruger man derimod en af de medfølgende skiver med operativsystem, er det clean install.... Klaus |
||
![]() |
||
|
Jeg har forsøgt med den cd der var med,det er den eneste jeg har.
Mvh. nesager |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |