recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Medion
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Medion

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Online
Point: 5307
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2016 kl. 21:37
Oprindeligt skrevet af nesager nesager skrev:

Hej.
 Windows 10 er prøvet.
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=141382&title=windovs-opdatering

Mvh. nesager
Det var den lange trælse, for længe siden efterhånden.  Smile

Mvh. JørgenT
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2016 kl. 21:54
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Oprindeligt skrevet af nesager nesager skrev:

Hej.
 Windows 10 er prøvet.
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=141382&title=windovs-opdatering

Mvh. nesager
Det var den lange trælse, for længe siden efterhånden.  Smile

Mvh. JørgenT

Hej.
Kan du virkelig huske den,jeg opgav,og har ikke prøvet senere. Jeg har ikke set det du linker til,da jeg egentlig bestemte mig for at forsætte med Windows 7,og så på et tidspunkt købe en med Windows 10.
Men jeg kan da lige se på de par link du henviser til.Tak for dem.
Men er ikke stadig nogen der bøvler med at få 10eren til at virke med hensyn til drivere.
Mvh. nesager

Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2016 kl. 22:14
Nu skriver du jo i denne tråd, at du i forvejen har nogle problemer med Windows 7. Disse problemer kan være årsagen til den manglende mulighed for opdatering tin Win10.
Måske du skulle vælge at lave en clean install af Win7, og derefter prøve at opdatere til Win10. Ja, jeg véd at det er pinsomt omstændeligt, men alligevel..

M.v.h.
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2016 kl. 07:30
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Nu skriver du jo i denne tråd, at du i forvejen har nogle problemer med Windows 7. Disse problemer kan være årsagen til den manglende mulighed for opdatering tin Win10.
Måske du skulle vælge at lave en clean install af Win7, og derefter prøve at opdatere til Win10. Ja, jeg véd at det er pinsomt omstændeligt, men alligevel..

M.v.h.

Det kunne være en mulighed,men som der henvises til her,skulle det være noget bios halløj..
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=141382&PN=3&title=windovs-opdatering
Som zulfo skriver
Mvh. nesager

Redigeret af nesager - 18-Februar-2016 kl. 07:30
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2016 kl. 15:20
Har lige prøvet.

Redigeret af nesager - 18-Februar-2016 kl. 15:20
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2016 kl. 15:48
Jeg tror godt den kan, men kræver en frisk Win7 installation.

M.v.h.
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2016 kl. 18:40

Jeg tror godt den kan, men kræver en frisk Win7 installation.

M.v.h.

Det er forsøgt med Den Windows 7 som var med fra Medion.
Men hvis det er noget der skyldes mit bios som der henvises til Her fra Zulfo
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=141382&PN=3&title=windovs-opdatering
Og jeg skal ikke til at rode i det.
Mvh. nesager
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2016 kl. 19:01
Jeg tror ikke på, at det er der problemet ligger...
Når man benytter Medions Windows, installeres der så alt muligt andet skrammel også? Personligt ville jeg benytte et "rent" Windows 7 installations medie...

M.v.h.
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2016 kl. 19:04

Når man benytter Medions Windows, installeres der så alt muligt andet skrammel også? Personligt ville jeg benytte et "rent" Windows 7 installations medie...

M.v.h.

Hej.
Du har sikkert ret,men jeg vil ikke hen og investere i en Windows 7 .
Mvh. nesager
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19563
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2016 kl. 19:16

Når man benytter Medions Windows, installeres der så alt muligt andet skrammel også? Personligt ville jeg benytte et "rent" Windows 7 installations medie....

Når man laver en restore kommer alt skramlet med. Bruger man derimod en af de medfølgende skiver med operativsystem, er det clean install....

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2016 kl. 19:24
Jeg har forsøgt med den cd der var med,det er den eneste jeg har.
Mvh. nesager

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu