|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() Sendt: 28-December-2009 kl. 11:04 |
Jeg ville gerne forbinde en ipod + en windows mobiltlf til en Philips lx600 forstærker, så man kunne benytte ipod/tlf som afspiller ?
Både ipod og tlf benytter et minijack stik til hovedtelefoner, så går ud fra at det skal bruges til at få musikken ud af ipod/tlf. Men hvordan og hvilke kabler skal benyttes ? |
|
![]() |
|
Shaolin ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Valby, Danmark Status: Offline Point: 429 |
![]() |
Som jeg lige tolker den tegning, skal du bruge et minijack -> phono ("rød/hvid") kabel. Og så f.eks. smække det i AUX-indgangen på recieveren.
Jeg har købt et ret lækkert af slagsen hos av-cables.dk, men de kan nok fås mange steder.
|
|
![]() |
|
ostenfeldt ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
![]() |
Sådan har jeg tilsluttet min iPod, og det virker perfekt.... Har så købt denne her, hvilket gør jeg kan kontrollere iPod'en med den medfølgende fjernbetjening ![]() Redigeret af ostenfeldt - 29-December-2009 kl. 18:08 |
|
Jan Rasmussen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |