recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Toshiba lcd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketToshiba lcd

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Tobi Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 23-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: Toshiba lcd
    Sendt: 23-April-2006 kl. 04:27

Hej allesammen

Jeg er ny herinde, men har har fulgt meget med i de forskellige tråde vedrørende lcd-tv, da jeg står foran et snarligt køb af lcd-tv.

Jeg har undersøgt på kryds og tværs, er blevet fristet af de mange flotte og gode Samsung tv. Men jeg ender altid med at fristes mest af toshiba 27wl54g modellen til ca. 5500,-kr hos Pixmania. Den lyder jo rigtig god til prisen. Men det er jo ikke lige en model man kan gå ned og se i en butik. Den har to hdmi indgange, 900 i kontrast, 8ms, hd-ready o.s.v. Alt i alt meget fornuftig. Næsten lidt for godt til at være sandt??hmmm....

Er der nogen der kender til modellen? og hvordan kan den ikke være nævnt herinde tidligere, kan man undre sig...Jeg mener...til den pris??

på forhånd tak for interessen 

Til top
digitalt.tv Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-November-2005
Status: Offline
Point: 720
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2006 kl. 20:39
Toshiba skulle vist være god kvalitet. Toshiba 32WL66Z får i hvert fald roser på den tyske AreaDVD http://www.areadvd.de
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu