|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Poul ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-November-2004 Sted: DK Status: Offline Point: 6 |
![]() Sendt: 08-Februar-2010 kl. 09:10 |
Hej
Jeg er rigtig glad for min WD HD TV Live - den er kablet til ruter samt til min mediecenter PC. Men når jeg streamer fra netværk får jeg konsekvent ingen undertekster med ( srt. filerne ligger i samme mappe som kildefilen, så det skulle være ok) . Flytter jeg derimod filerne til en USB pen og afvikler filmen direkte fra WD TV' s USB port.. ja, så virker underteksterne altid?
Er der nogen af jer der oplever samme problem - og kan man gøre noget?
|
|
![]() |
|
ALCFOTO ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 342 |
![]() |
Hej,prøv at omdøbe begge filnavne,uden underscore eller andre sjove tegn.
Har også haft enkelte problemmer med det,men det har altid virket at omdøbe
Redigeret af ALCFOTO - 08-Februar-2010 kl. 11:44 |
|
Onkyo 805
Dali Concept10/concept2/center/sub Pioneer PDP LX5090 KALIB. Pioneer BDP-LX71 LOGITECH HARMONY 1000 Mine Blu-ray film |
|
![]() |
|
ALCFOTO ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 342 |
![]() |
Hej,prøv også at sætte subtitle default til off i settings/video
|
|
Onkyo 805
Dali Concept10/concept2/center/sub Pioneer PDP LX5090 KALIB. Pioneer BDP-LX71 LOGITECH HARMONY 1000 Mine Blu-ray film |
|
![]() |
|
KAZZENS ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 121 |
![]() |
hey. Jeg bruger mkvmerge til at sætte undertekster på mine film. Det virker fortræffeligt med WD tv live..
|
|
![]() |
|
Poul ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-November-2004 Sted: DK Status: Offline Point: 6 |
![]() |
Tak til jer - det prøver jeg!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |