Jeg testede lige med at se Xmen 2 på DVD (ikke opskaleret) og blæseren kørte stadig kun på niveau 2 hele filmen igennem.
![](smileys/smiley20.gif)
Så prøvede jeg at sætte opskaleringen til "Normal" og jeg tror ikke, der gik 1 minut, så kørte blæseren på niveau 3. Opskalering af DVD må virkelig være krævende for PS3.
![](smileys/smiley18.gif)
![](smileys/smiley21.gif)
Efter en time hvor PS3'en kun stod i XMB'en, kørte blæseren stadig på niveau 3, så den evner desværre ikke at sætte blæserhastigheden ned, når først den har nået niveau 3.
![](smileys/smiley13.gif)
Inden jeg tændte for min PS3 for anden gang i dag, havde jeg sat 4 fyrfadslysholdere ind under PS3'en, men det har ikke ændret noget (jeg havde naivt håbet på at kunne nyde en opskaleret DVD film på blæserniveau 2).
![](smileys/smiley19.gif)
Blæserniveauet ved spilafvikling ligger på niveau 3, men det havde jeg nu også regnet med.
Jeg tror ikke mere på, at der findes PS3'er, som kan køre på blæserniveau 1 ved spil- og filmafvikling og hvis de kan, så må de være defekte.
Den PS3 jeg har nu, fungerer som man kan forvente, dvs. blæserniveau 2 i XMB'en og ved afvikling af ikke-opskaleret DVD og BD film og så blæserniveau 3 ved spilafvikling og opskalering af DVD film.
Redigeret af SJ - 21-September-2007 kl. 20:32