|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jduro ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 198 |
![]() Sendt: 02-Oktober-2007 kl. 10:50 |
Hej alle Jeg har lige købt en ps3, en super maskine indtil vidrer. Men jeg har store problemer med systemopdate. Jeg kan fint komme på bowerseren, men alt andet siger den at jeg skal opdatere systemet først. Problemet er at når jeg så prøver at opdatere køre den kun 50% færdig, hvor efter den så kommer med en fejl melding.Mit spørgsmål er om der er andre måder og opdatere maskinen på. |
|
![]() |
|
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
Har du prøvet at vente rigtig længe?
Men du kan også downloade og opdatere den vej rundt http://dk.playstation.com/help-support/ps3/guides/detail/ite m60691/Download-nu/ For at overføre opdateringsdata til din PLAYSTATION 3 skal du gemme filen på en PS3-kompatibel lagringsenhed som f.eks. en Memory Stick™, Memory Stick Duo™, USB-drev eller PSP. Før du starter, skal du bruge din pc til at oprette en mappe ved navn "PS3" på lagringsmediet eller USB-enheden. Inde i mappen opretter du en mappe ved navn "UPDATE" (der skelnes mellem små og store bogstaver i dette mappenavn, og hele navnet skal skrives med store bogstaver). Når mappen UPDATE er blevet oprettet, skal du downloade PS3-systemsoftwareopdateringen til denne mappe. Når opdateringsdataene er blevet gemt, tages lagringsenheden ud af pc'en og sluttes til din PS3 via stikkene under stikdækslet eller USB-stikkene, afhængigt af hvilken type enhed du bruger. Når lagringsenheden er tilsluttet PS3, skal du gå til Indstillinger i menuen Home på PS3, vælge [Systemopdatering] og derefter [Opdater via lagringsmedie]. Vælg den tilsluttede enhed, og din PS3 vil installere de opdateringsdata, der ligger på denne. Redigeret af Mike S. - 02-Oktober-2007 kl. 11:01 |
|
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
|
![]() |
|
jduro ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 198 |
![]() |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |