|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
sidious ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 49 |
![]() |
Fifa08 hakker også på min ps3 med Pioneer 428XD, men det er ikke slemt.
Faktisk kun når spillerne er tunnelen, på vej ud på banen - men stadig noget sjusk! |
|
![]() |
|
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
![]() |
jeg har nu købt fifa08 til min ps3 og kører den på mit pana PV60 42" og den hakker ikke det mindste
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Jeg kører 1080i her på mit tv med fifa08. Det hakker ikke det mindste.
|
|
![]() |
|
Mantaa ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() |
Har prøvet at resette min PS3 og har skiftet mellem 720p og 1080i. Den hakker dog lidt, i spillertunnelen og ved målspark og andre småsteder... Spillet har crashet to gange. Men det skete også de første par gange.. |
|
![]() |
|
Tunfisken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2007 Status: Offline Point: 561 |
![]() |
Jeg køber det imorgen og jeg GLÆDER mig som et lille barn juleaften til at spille på mit nye LCD tv
Mantaa--->tror du det er din skærm, kan se opdateringshastigheden er 16 ms det er jo ikke det hurtigste, min skærm er på 4 |
|
Optoma HD141X
TV: Samsung 65" LED 6-serie AFSPILLER - PS4 mobilabonnement FRONT HØJTALER - DALI CONCEPT 1 RECIEVER - ONKYO TX-NR616THX SURROUND - |
|
![]() |
|
mitsuman ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Hej... Jeg har været på kæmpe indkøb og været ude at købe nyt fjernsyn og xbox 360 elite og ps3 Samsung 46" 1080P http://www.samsung.com/dk/products/tv/lcdtv/le40m86bd.asp Derofor villejeg lige høre jer ad. jeg ville gerne have fifa08 men ved ikke om det skal købes til xbox eller ps3, nogle som kan komme med posetive / negative ting eller anbefaling hvad man skal vælge |
|
![]() |
|
frimann85 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2007 Status: Offline Point: 168 |
![]() |
Jeg synes spillet er super fedt når først man er 'inde i det'... I forhold til tidligere versioner er det selvfølgelig blevet endnu mindre arcadepræget da styringen er sværere og mere avanceret. Du kan til gengæld også en masse rigtig fede ting når først det sidder der. Realismen er virkelig i top! Men jeg vil bestemt ikke anbefale det nye fifa til mindre børn, det får de ikke meget ud af.. Men EA henvender sig nok også til os de lidt 'større børn' om man vil ;) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |