|
Opgrader til windows 10 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Det er jo en pagt for at firmaerne kan sælge opgraderinger til sine programmer, når de holder op med at virke efter en system opgradering.
![]() |
|||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|||
![]() |
|||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
||
Har opdateret 30+ maskiner af forskellig herkomst, det eneste problem indtil videre har været et genstridigt webcam, ellers har alt virket.
|
|||
![]() |
|||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
||
Mja, indtil nu har jeg dog ikke ligefrem betalt for at få opgraderinger (opdateringer) til et nyere OS
![]() |
|||
![]() |
|||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
||
Kasper - De maskiner du har opgraderet.. Har de haft flere email konti (Imap), som er taget med i opgraderingen. Eller skulle de opsættes påny? |
|||
![]() |
|||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
||
Apple har den praksis sammen med Adobe. Adobes programmer på Mac kan ikke køre i mere end 2-3 versioner af OS. Så skal man opgradere Adobe pakken, hvis man opgraderer til nyeste OS.
|
|||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|||
![]() |
|||
||
Af samme årsag holder jeg mig fra Adope og Mac programmer
![]() |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |