|
Fuld backup før nyt styresystem |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Basknudsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Februar-2016 kl. 15:50 |
Hej
Jeg har Windows Vista på en ældre pc, men vil gerne have et nyt styresystem. Hvad skal jeg gøre for at få en fuld backup af ALT fra min pc til enten min NAS eller ekstern harddisk? På forhånd tak Mvh. Lasse
|
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Til backup af C-drevet med styresystemet bruger du f.eks. Macrium Reflect: http://www.macrium.com/reflectfree.aspx
Al anden data (dokumenter, billeder, musik, video etc.) kopierer du simpelthen over på den ønskede harddisk. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Veeam endpoint backup (gratis) - laver en fuld backup af din enhed den første gang, kan også lave en recovery USB som automatisk går hen og henter din backup fra NAS. Den trækker alle drivere over på USB'en så du kan være køreklar in no time.
|
|
![]() |
|
Basknudsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
Jeg vil ikke have styresystemet med i backup'en men alt andet.
|
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
Hvis du har styr på, hvor du har dit "alt andet", er det jo bare at kopierer over på NAS eller ekstern disk.
Min erfaring er bare at mange ikke har styr på det og så kan det være nødvendigt at tage en kopi af alt. |
|
![]() |
|
Veeam Endpoint tager det alm. backup af alt? Har Cobian nu, og det er ikke fedt.
|
|
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
du vælger helt og aldeles selv. du kan vælge disk eller hvilke foldere.
Den er lidt lang, men her en super video! https://www.youtube.com/watch?v=NLn7TuufbrE han laver en backup og en fuld restore efterfølgende. (lavet et godt stykke tid inden det endelige program blev frigivet, så det her er på betaversioner.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |