|
Atom med sky lake |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4053 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Januar-2016 kl. 19:08 |
Min ældste pige fylder 7 på torsdag, og hun elsker at gamer asphalt 8 på min stationær, men hun bruger wii rat til at styrer med lige nu, men ønsker sig et rigtigt PC rat. Men hun har snart sparet på til en tablet, så er spørgsmålet da jeg ikke er inde i atom CPU'erne de atom med sky lake arkitektur, kan de kører asphalt 8 den dag i dag?
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
nej. og de følger ikke helt core-arkitekturen, 2D-performance er nogenlunde, 3D til gengæld er slet ikke i nærheden, men har set det køre på en i7 surface 4pro udgave. ikke 100% flydende, men ret ok egentlig.
Og tro mig - hun vil synes det var sjovere med et rigtigt rat på en stationær end at man sidder og holder om en tablet. :-) har selv lige købt thrustmaster T150 til project cars. :-) verden ser godt nok anderledes ud nu end den gjorde med et ældgammelt non-force rat :-)
Men en android version er ikke nær så krævende, og der kan man få meget performance for få penge, så hvis det SKAL være en tablet, så gå efter en android tablet i stedet for en windows. Office kan også køre på android hvis den skal bruges til "skolearbejde" :-) Redigeret af claus_jac - 18-Januar-2016 kl. 21:52 |
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4053 |
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
altså tabletten ville jo så blive rattet på android. har ingen som helst ide om der kan laves noget eksternt. (ligger desværre i ios-lejren)
men generelt. der er intet som helst der slår et rigtigt rat på en pc/konsol. Men man kan virkelig også købe sig fattig i den slags.
|
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Jeg har godt nok aldrig stødt på - eller hørt om rat til en android tablet. De rat jeg kender til, er enten til PC, Xbox eller Playstation.
|
|
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |