|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Marqzen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Status: Offline Point: 438 |
![]() Sendt: 27-November-2009 kl. 09:26 |
Hejsa. Jeg har en XBOX 360 og en computer (begge på trådløst netværk, men "taler" ikke sammen). Jeg kunne godt tænke mig at afspille noget HD materiale jeg har på computeren, på mit TV. Kan jeg på nogen måde enten: 1) Overføre filmen til min XBOX trådløs, og så afspille den på TV'et i HD? 2) Afspille filmen på computeren og bruge XBOX som forbindelsesled mellem computer og TV? |
|
![]() |
|
Henrik_s ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
![]() |
Der bliver snakket om det i seneste afsnit af HDnation
http://revision3.com/hdnation/mediacenter |
|
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
|
![]() |
|
Marqzen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Status: Offline Point: 438 |
![]() |
Takker :)
|
|
![]() |
|
mshdk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-September-2008 Status: Offline Point: 12 |
![]() |
Min xbox er ret ringe til at streame video, det virker bedre at smide filmen på en usb stick og sætte den i xbox en og afspille derfra.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |