|
|
Besvar ![]() |
Side <1 789 |
Forfatter | |
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
Fucking irriterende, at få Stephen Hawking-wannabe stemme til at kommentere den video!
|
|
BORING! |
|
![]() |
|
T-e-X ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 192 |
![]() |
Italiensk Stephen Hawking-wannabe.. :P ![]() |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Taget fra gamespot:
That's right, I just bought Dead Space 2 for about 23 dollars and received a code that will grant me a 50% discount in my next purchase. You have to buy it through the EADM (Electronic Arts Download Manager), NOT via site. Accordingly to the email I just received, the deal is on from Jan. 17th until February 18th. I will gladly use my coupon with Dragon Age 2. The following regions are included in this deal: United Kingdom, Ireland, France, Spain, Russia, Denmark, Sweden, Norway, Brazil, Netherlands, Belgium, Poland, Portugal and Italy. |
|
![]() |
|
T-e-X ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 192 |
![]() |
![]() http://www.axelmusic.com/productDetails/014633169454 har bestilt min her til små 500kr :) med plasma cutter :D :D ![]() ![]() |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Nå, fik playstion move starter pack af mine forældre til fødseldag. Så i min søgen på at finde de billigste controllere, så tøsen også kan være med, er jeg komme frem til det her for begge controllere:
Fona - ca. 600kr Shopto/gameplay - ca. 500kr axelmusic.com - ca. 400kr Så det kan godt lønne sig at vente den tid det nu tager fra axelmusic, også købe det der. Desuden kan man også forudbestille sharp shooter gun hos shopto. Den er ikke særligt pæn (rød farve) og lidt smådyr - £40, men jeg skal ha' en uanset, til KZ3 og Socom 4 ![]() |
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
Findes den ikke i en anden farve? Det ku være sjovt at prøve, men jeg er sgu lidt usikker om det gør en bedre eller ej.. Og når man ikke har move i forvejen bliver det sgu for dyrt.. Redigeret af amorbavian - 04-Februar-2011 kl. 15:24 |
|
BORING! |
|
![]() |
|
![]() |
http://www.thehut.com/games/platforms/ps3/killzone-3-limited-edition/10310578.html Tror jeg snupper denne...skal alligevel bruge en 3. controller. Med den edition koster den under 200 |
|
BORING! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 789 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |